Til alle våre kommende skolestartere og deres foresatte

Sola kinner og figurer holder hender sammen

Høybråten skole heldige, nå er det er etablert en foreldredrevet førskoleklubb for barn som skal starte på Høybråten skole til høsten 2023 (kull 2017).

Målet med klubben er at barna og foreldrene blir kjent med hverandre før skolestart og få kjennskap til AKS sine arealer.

Barna skal ha tilgang kun til base Pluto og skolens uteområde mens de er i klubben.

Klubben skal møtes en mandag i måneden i en time, fra februar til og med april.

Viktig! Foreldrene har ansvar for egne barn mens de er i klubben, og alle har ansvar for å rydde etter seg og forlate stedet som de fant det.

Om du ønsker at ditt barn er med i klubben kan du sende sms til klubb ansvarlig, Marta Skandsen til 48440309.

Da blir du lagt til en WhatsApp gruppe hvor det legges ut all informasjon.

Det kommer egen påmeldingsskjema for hver gang klubben møtes da er det begrenset antall barn som kan være med inne på basen (40 barn, kun 1 foresatt).

Første møtet til klubben er mandag den 27.feburar. kl 17:00. Det vil bli arrangert 2 klubbdager til denne våren, Det er satt to møter til følgende datoer: 13.mars og 17.april. Påmelding samme måte.

Alle er hjertelig velkomnen!