Skoleshow 2024

en gruppe personr som sitter ved et bord

De to siste ukene har det vært audition-stemning på Høybråten skole. Forarbeidet til Skoleshow 2024 er nå gjennomført. Nærmere 70 påmeldte grupper/par eller enkeltelever har stilt opp til oppsatt tid og vært superflinke til å gjennomføre sitt innslag på årets audition. Innslagene har vært variert, for eksempel fremvisning av kunst, dans, klassisk konsert, sang, deklamasjon av dikt med mer.

I panelet på årets audition har elevrådsstyret, som dere ser på bildet, sittet, og sosiallærer Marianne Åkvåg har vært sammen med dem på autidion. Nå gjenstår det for panelet å velge ut hvem som får delta på årets Skoleshow.

Stine Christensen Holtet, lærer for elevrådet, og Salwa Amellal fra miljøteamet og elever på 5.trinn har bidratt med å lage god logistikk, lagt tilrette for alt i audition-rommet med mer. Alle lærere har bidratt med å informere og legge tilrette for at barna i alle klasser har fått melde seg på og også øve.

Det har ikke vært en enkel oppgave å velge ut innslag til årets Skoleshow, med så mange innslag! Når panelet er ferdige med å vurdere hvem som skal delta i , så er målet å sitte igjen med mellom 10-15 innslag. For å komme dit skal de oppnå å få med innslag fra alle trinn og også ivareta at innslagene blir varierte.

Vi venter nå spente på å få vite hvem som skal delta - og ikke minst så gleder vi oss alle til Skoleshow 2024 som avholdes i april. Informasjon kommer på ukeplanene.