Ledelse og administrasjon

Ledelse
Assisterende rektor – pedagogisk ansvar for 4 - 5. trinn Anette Døvre
Undervisningsinspektør – pedagogisk ansvar for 1 - 3. trinn Aina Bruheim Hundseid
Undervisningsinspektør – pedagogisk ansvar for 6 - 7. trinn Linda Lund
Aktivitetsskoleleder Mira Valkova
Sosiallærer 1. – 4. trinn Marianne Åkvåg
Sosiallærer 4. – 7. trinn Christoffer Teigen
Ansatte
Helsesykepleier 1.-5.trinn Sissel Marie Fosse
Helsesykepleier 5.-7.trinn Lene Ingberg Stadheim
Vaktmester - Coor Espen Simonsen

Hvem gjør hva?

Rektor

Rektor Ricke Müller er pedagogisk og administrativ leder av skolen. Hun har ansvar for å skape et godt læringsmiljø i skolen, legge forholdene til rette for pedagogisk utviklingsarbeid og fremme samarbeid og trivsel mellom alle som er tilknyttet skolen.
Rektor Ricke Müller har ansvar for den pedagogiske oppfølgingen på 5.trinn

Assisterende rektor

Assisterende rektor Anette Døvre har ansvar for den pedagogiske oppfølgingen på 4 og 5.trinn. Hun har også hovedansvaret for utviklingsarbeidet til skolen og har oppfølging med skolens ulike organer. Assisterende rektor jobber også med overgangen mellom barnehage og skole.

Undervisningsinspektørene

Linda Lund har ansvar for den pedagogiske oppfølgingen på 6. og 7.trinn.
Aina Bruheim Hundseid har ansvar for den pedagogiske oppfølgingen på 1 - 3.trinn.

Sosiallærerne

Marianne Åkvåg og Christoffer Teigen er skolens sosiallærere. Sosiallærernes saksområder er arbeid med skolestart, overgang til ungdomsskolen, inntak av elever, elevenes læringsmiljø, tverrfaglige møter, samarbeid med pedagogisk- psykologisk rådgivningstjeneste (PPT) og helsetjenesten. Vi gjør oppmerksom på at PPT kan kontaktes direkte av foresatte. Sosiallærer har også kontakt med instanser som Barne- og ungdomspsykiatrien (BUP) og Barnevernet.

Vaktmester

Coor vaktmestertjeneste - e-post