Skoleshow 2024

En gruppe mennesker i et rom

Fredag 10.04.24 gikk årets skoleshow av stabelen. Etter ukesvis med auditions , øvinger og utvelgelser, var det til slutt 12 av de nær 80 bidragene som stilte til audition, som fikk fremføre sine bidrag. Innslagene varierte fra sang, dans, og instrumental til humorinnslag som sminkeshow og diktlesing. Det var elever fra alle trinn med på showet i år, og det viser at skolen vår har talenter på alle nivå og innen mange grener.

Det var i år 10 år siden vi arrangerte skoleshow for første gang, og med unntak av årene med Covid, har dette vært en årlig attraksjon for elevene.

Årets skoleshow fremstår som et av de aller beste kvalitetsmessig, og det ser ikke ut som om vi går tom for talenter med det første.