Vi åpner Hjertetelefonen for elever på 5. - 7. trinn

Illustrasjonsfoto

Dette er et tilbud til elevene på mellomtrinnet som nå må ha digital hjemmeskole. Vi er her for deg hvis du trenger noen å snakke med. Foresatte kan også ta kontakt om de har behov for samtale.

Hjertetelfonen åpner i morgen kl. 10.00, men du kan allerede nå sende SMS eller e-post hvis du føler behov for det så tar sosiallærer Marianne eller bibliotekslærer Hanne kontakt i morgen.

Ring eller ta kontakt på Teams:

Miljøteamet driver parallelt oppsøkende virksomhet (digitalt) til elever i karantene  og elever som har digital hjemmeundervisning med samtale, spill og aktiviteter, og de har tilsyn med elever som har behov for et skoletilbud.

Virutuell klem til de fine elevene våre som har digital hjemmeskole – vi er her for dere <3